Informații:
Mohammad este un băiat Sindh de 12 ani care trăiește în Karachi, Pakistan. El se trezește în fiecare dimineață înainte de răsăritul soarelui pentru a face prima rugăciune a zilei, înainte de a se pregăti pentru școală. Pe drumul spre școala islamică, ascultă texte din Coran pe telefon, dar uneori caută și verifică și cele mai recente scoruri la cricket. Este un mare fan al echipei de cricket Sindh.
Odată ajuns la școală, Mohammad își salută colegii și profesorii cu tradiționalul salaam înainte de a se îndrepta spre clasa sa. Acolo, își petrece cea mai mare parte a zilei studiind limba arabă, Coranul, precum și istoria și tradițiile islamice. Mai învață și urdu, limba oficială națională, precum și sindhi, limba sa maternă. Marea majoritate a celor 36 de milioane de locuitori din provincia Sindh, în Pakistan, sunt musulmani, iar de aici provin mulți sfinți și mistici sufiți și este regiunea în care s-a scris și s-a compus multă poezie și muzică sufită.
După școală, Mohammad joacă cricket cu prietenii înainte de rugăciunea de seară. Familia sa este evlavioasă și, de asemenea, este hotărâtă ca Mohammad să aibă rezultate bune la școală pentru a putea merge la una dintre universitățile locale. Tatăl lui Mohammad lucrează în portul din Karachi. Provincia Sindh este o zonă agricolă bogată, care produce bumbac, grâu, orez, trestie de zahăr și multe altele, iar portul este o rută importantă pentru export, dar el speră ca fiul său să ajungă medic sau dentist.
Motive de rugăciune:
- Mai puțin de 2% din populația Pakistanului este creștină, astfel încât există puține oportunități pentru populația sindhi de a auzi Evanghelia de la prieteni sau colegi. Rugați-vă ca ei să audă povestea lui Isus în mediul online, în podcast-uri sau pe rețelele sociale.
- Rugați-vă pentru ca mica minoritate creștină din Sindh să fie o lumină și o binecuvântare pentru vecinii lor musulmani.
- Rugați-vă ca diaspora din Sindh să devină credincioși în timp ce studiază sau lucrează în străinătate și să aducă mesajul lui Isus înapoi la familiile lor.